Hej där

Jaha så sitter man här nu ingen. Jag vet faktiskt inte riktigt om jag har något interessant att komma med om jag ska vara ärlig. Men wtf ni kan ju få höra lite om mitt slappa liv! Jag har solat och badat och ätit och festat. Tjaaa, helt ok faktiskt. Solen har ju börjat titta fram lite smått igen så det är ju trevligt. Och i fredags hade jag och Elli förfest i (just nu) våran lägenhet i stan. Det var väldigt trevligt med många fina människor. Sen igår, lördag bar det av till Knutby! haha yeeas, trodde nog aldrig att jag nån gång skulle hamna på fest där, men så blev det! :) Knutby-dagen serru. Det var livat! Jag trodde Knutby skulle vara en ful liten kristen håla nånstans i skogen, men det var hur mysigt som helst jue! Och ingen kristi brud i sikte heller! En fin håla alltså. :)

Jag vill att Clara och Jullan ska komma hem nununu. Dom är lixom i Bulgarien. Jävla sepen.

Bloggtorka ett tag nu tror jag! Ha en bra sommar! puss och snusk.
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback