hej hej hemskt mkt hej

Hej där. Jag är tillbaka hemma i sverige sen en vecka och jag saknar island, funderar lite smått på att nån gång åka dit och jobba. Vore en väldigt rolig upplevelse. I alla fall så var Landsmót och allt runtomkring hur kul som helst. Islänningar är verkligen galna, spelar ingen roll om de är 5 år eller 105 år gamla. Galna är de iaf. Så vi hängde ju på trenden och var rätt galna vi med om man säger så. Vi hade turen att träffa på Ari som känner mkt folk så vi hängde mycket med honom, hans kompisar och hans flickvän. Dom tog även med oss senare till Reykjavik där dom tog hand om oss och visade oss saker under dom två dagarna vi bodde i huvudstaden. En lyckad resa alltså med världens bästa tjejer!

Sen jag kom hem har jag jobbat en del hos Johan och hos mamma. Men mest chillat. Jag klarar mig lixom på att jobba nån dag hit och dit och få typ en hundring då och då. Så min sommar är rätt bra än så länge! Jag gillar mitt nya liv där jag inte har massa saker som måste göras, det är så befriande! Och att inte veta vad jag ska göra i höst känns mest skönt faktiskt. Vi får se.

Vi har nyss haft kalas för min mormor som fyller 85 idag. Tyvärr kunde inte min morfar vara med då han åkte in på sjukhuset för några dagar sedan. Vi vet inte vad det är för fel på honom, men dom tror att han kan ha fått TBE. Hur sjukt är inte det, typ 100 pers i hela sverige som får det varje sommar, också får min morfar det när jag redan har haft det?? Sjukt. Just nu ligger han bara i sängen och det går knappt att få kontakt med honom. Usch vad jag hoppas att han blir bra. Världens bästa morfar.

Jag pallar inte lägga upp bilder här från resan men dom flesta finns på min bilddagbok =)
Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback