TJENNA

Idag är det tisdag och jag håller på att packa min gamla fula backpacker för fullt, för tänk för att imorgon drar jag och polarna till Island MAHA. Bästis kommer snart hit med all sin packning och imorgon bitti drar vi YAAAY har längtat efter det här så himla länge och kan inte fatta att vi snart är där! 5 dagar ska spenderas i tält på landsmót-campingen och sen drar vi vidare till Reykjavik. Jag har tagit det lugnt nu sen studenten för att ladda upp inför denna resa HA jag vet hur galna islänningar är, ja. Åh vad jag hoppas att allt blir lyckat. Att vi kommer fram, har fruktansvärt GALET kul, och att vi kommer hem. Men Island har ju bara en flygplats så den här gången kan vi iaf inte åka till fel som förra året i Holland. Har kanske glömt att nämna det? Att jag och Johanna hamnade på fel flygplats en timme innan vårt flyg skulle gå? Några mil på Autobahn i världens fart samt lite panik sen var vi framme. Sen trodde dom ju att jag var nån liten terrorist också men det är en annan historia. Tror aldrig jag skrikit så mkt i hela mitt liv. Men hem kom jag! Klarar man av det klarar man fan allt. Så det ska nog gå bra. 

Snart lämnar jag Sverige som börjar bli varmt och far iväg med en nerpackad dunjacka! Det är grejer det. Vi hörs och ses puss och snusk.


Kommentarer
Postat av: claris

clara är mycket avundsjuk!

2008-07-02 @ 20:37:41
Postat av: Pelle

längtar tills ni kommer hem!!

Hoppas ni har det prima :)

2008-07-07 @ 00:31:46
Postat av: clara

jag vill ha en uppdatering!

2008-07-12 @ 11:16:23
Postat av: julia

Jag med!

2008-07-14 @ 18:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback