En dag med Möller

Idag var det dags att shoppa med Möller! Möller har ju då jobbat HELA sommaren (till skillnad mot andra panka latmaskar) och har då blivit RIK. Ja hur mkt har hon tjänat, 20 000? Skitunge. Och det ska hon då handla kläder för! Typ. Så vi drog till täby och hon lyckades faktiskt shoppa bort 3000 på några timmar. Det var inte illa gjort för att vara snåla Johanna ;) Jag däremot hade bara en hundring som jag snott från mamma så det fick bli hårfärg och fika. Sen tog det slut där. JAG VILL VARA RIK.

Efteråt åkte vi hem till henne och käkade glass. Och hälsade på hennes söta kattungar som borde vara runt 7 veckor nu, kan det stämma? Hur söta som helst!

Mjao! /Frida

PS Imorgon åker jag till Strömsholm. Utan häst. Det var planerat att vi skulle ha åkt med Dökkva (mammas häst som skulle visas) igår men nu är hon halt. Hon klarade väl inte den press Johan satte på henne nu innan visningen. Hon har ju spatt å så. Mamma har väntat ett halvår på att hon skulle visas och sen skulle hon få börja rida henne, men icke - nu behöver hon säkert ett års vila. Underbart. Vi har verkligen tur med hästar....Min spatt-häst Sunna kan inte bli dräktig heller verkar det som. Kul kul nu står vi med två spatthästar som inte han användas till annat än till att äta.
Anyway, jag och mamma åker dit iaf imorgon kollar på alla andra hästar som Johan ska visa. Så vi kommer hem på sön. Ring om det är något! :) DS



                                                                        88389-28
 
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, nämen har du blogg xD! Va kul, läst igenom den lite snabbt. Va kul att du börjar förstå vart man trycker på knapparna på Àbót :D Tänk att man kan bli så lycklig bara för att man kan få ens hästkrake att slappna av och skritta lugnt, sånt tycker man "borde" vara självklart :D Men ikke!

Kul för dig som åker och kollar på avels bed. för mig blev det inte något :( Du kan inte kika hur det gått för min lilla favorit Breki frá Audsholtshjalegu (öhöm...stavning). Ha det så bra!!

Pussar din gamla bästis, haha :D

Postat av: Josefin

:D haha, ja Breki är ganska fining. Hörde att det var ganska "tråkiga" hästar på Strömsholm.

Jasså, det är min vän Sindri från Island ;D Han är rolig grabb :D

Pussar

2006-08-14 @ 22:40:52
URL: http://josephinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback