En kul helg

I helgen var jag och hälsade på Johanna i Linköping^^ Mkt trevligt var det! Åkte dit på fre med bussen ( HEMSKT) och sen festade vi på fre kväll, sov typ hela lördag f.m och e.m och sen var det fest på kvällen igen! Jag var ordentligt bakis kan jag ju säga, och imorse var man tvungen att gå upp och va fräsch i skolan eftersom man skulle börja i ny klass (ja, vi fick byta). Nya klassen verkar jättebra! Så himla skönt! trevliga tjejer och killar och lärarna verkar mkt bättre. Gud så skönt^^

Idag ska jag iaf gå och lägga mig tidigt! Måste sova..Fast först ska jag ut i stallet och rida ut o gasa lite med min cp-häst! =)


Ciao! /Frida

Kommentarer
Postat av: Johanna

KIRRA FEST FRIDA xD

2006-08-29 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback