Hösten är snart här...

Usch vad tiden går fort. Nästa torsdag är sommarlovet slut och skolan börjar. Det här sommarlovet har gått aldeless för fort (som sommarlov oftast gör) och det känns som om jag inte har hunnit med någonting. Egentligen har jag väl hittat på rätt mycket, men det känns ändå som om jag bara degat nere vid bryggan eller bara suttit hemma och stirrat in i väggen. Jag vill inte att sommaren ska försvinna!!!!!
Fast ändå på nått konstigt sätt så tycker jag, nånstans långt inne i min tröga hjärna, att det ska bli skönt med hösten igen. Få rutin på allting lixom. Ska jag vara ärlig så planerar jag redan för fullt vad jag ska ha för kläder i höst, hur jag ska klippa min häst och vad hon ska ha för täcken, vilken vinterjacka jag ska ha och massa andra saker. Inte bra, jag borde leva i NUET, vilket fortfarande faktiskt är SOMMAR SOMMAR SOMMAR!

Häromkvällen skulle jag, Clara, Elin, Therese och Bianca åka in till humlegården och mysa tänkte vi, och efter det dra på ngn fest lr nått. Vi tog med oss filtar och massa dricka och var riktigt taggade för fest och krök! Men som vanligt när vi ska hitta på ngt så blir det misslyckat. Väl inne i humlegården var det dött som i graven. Så vi ångrade oss så fort vi kom dit, och åkte tillbaka hem. i danderyd fick Bianca för sig att vi skulle hoppa på vallentuna bussen. Jaja för att göra en lång historia kort - det slutade med att jag, Elin och Clara hamnade hemma hos Sofies kille, mysandes i en hammock ute på en altan med infravärme. Det var faktiskt väldigt trevligt måste jag erkänna. Vid 3 åkte vi hem till Elin och sov där över natten. Så vår "misslyckade" kväll blev lyckad ändå - precis som det alltid blir när man har bra sällskap! <3  


Kommentarer
Postat av: Clara

FRITCH!! hade noll koll på att du hade blogg :D
Ville bara hålla med om att våra misslyckade kvällar oftast slutar lyckat ^^ Thihi...

Postat av: Frida

hihi jo-o jag har blogg :D

2006-08-13 @ 16:13:45
URL: http://fritchi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback