Lång dag på skansen

Igår var det dags att prova på allsång!
Jag har aldrig varit på allsång på skansen förut ( jag vet, det är helt sjukt ) och det här var ju sista gången för i år så då var vi ju bara TVUGNA att åka in ;)
Jag åkte först dit med Eddie och Clara, som jag känt hela livet känns det som, även fast vi faktiskt träffades först i 6an. Anyway så var vi där någon gång runt 1 och fick en bra plats längst fram där alla står upp och där låg vi hela dan på en filt. Det var SJUKT varmt och paraplyerna vi hade med till det så kallade "regnet" som skulle komma, blev ist nödvändiga som solskydd. Och jag hade på mig mina svarta jeans = inte smart.
Lite senare kom även Elin dit. Elin och jag har känt varandra sen 6års. DET ÄR NÄSTAN 12 ÅR! Heeelt sjukt. Hon var snäll som alltid och hade med sig bullar och grejer! Och ännu lite senare kom Celine, som jag började i samma klass som i 1an. Också sjukt lång tid! Hoppas jag aldrig tappar kontakten med er!

Det var iaf jättekul och träffa alla igen, var ett tag sen sist! Och det var kul att se hur allt går till innan själva programmet sänds i TV lixom. Efter ett tag kunde man ju alla tråkiga repliker som Anders hade och alla låtar man skulle sjunga hade redan satt sig på hjärnan. 
Jag vet inte om vi kom med i TV, men enligt Elins kompis så såg han oss 3 gånger...inte för att jag vet om han ljuger lr inte men men :) 

Efteråt gick vi och käkade middag på ett jättemysigt café på sveavägen. Trevligt trevligt!
Sen var det bara att sätta sig på bussen hem och fråga mig själv om VARFÖR jag inte bor i lägenhet i stan....



  
 


Kommentarer
Postat av: Möller

Men Frida, jag såg dig INTE i TV xD

2006-08-02 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback