Tråkigt tråkigt och åter tråkigt

Just nu händer det BARA trist och jobbiga saker. För det första är det höst nu. Hösten kom helt plötsligt bara på en dag med regn, blåst och kyla. FAN kan inte sommaren stanna kvar liiite längre iaf, typ tills på torsdag när skolan börjar? Ja, där va en till hemsk sak - skolan börjar. Sunna är fortfarande inte dräktig, så det kanske inte blir något föl tills nästa år. Idag har jag städat rummet. Jag fick precis reda på att Jennifer ska byta skola till vallentuna. Underbart. Jag hade faktiskt vant mig vid tanken på att gå till skolan, det skulle bli ganska OK faktiskt o träffa alla igen, men icke - jennifer ska byta skola, och johanna hammar byter klass. Och tydligen ska vissa av oss från C byta till nya klassen D. Nu känns bara allt SÅ mkt jobbigare igen....

Jag har faktiskt fler jobbiga saker att rabbla upp! Idag var vi på ATG med mammas Dökkva och gjorde hält-utredning...Mamma kommer troligen inte få börja rida henne ordentligen på ett år, eftersom spatten i hennes vänter bak är aktivt igen...yes. 

En dum sak till har jag faktiskt att bjuda på! Johan ska vara bort i mer än en månad i USA så jag kommer inte få rida lektion för honom på...ja...en månad!! Störande^^

jaja imorgon ska jag till stan med Johanna. Hon ska köpa någon väska och jag ska väl köpa lite småsaker =)

Ciao! Frida 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va?!?!? :O
Skall Jennifer byta skola? Till Valentuna? Det kan bara inte vara möjligt! SKAM

2006-08-15 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback