Borta bra, hemma bäst

Jaha nu har man kommit hem från hälsingeskogarna. Det är alltid skönt att åka upp dit ngn vecka på sommaren, komma bort från allt här hemma. Vi var även uppe i Wången på SM. Kom dit på tors med mamma och Kajsa och sov där tills på sön när det slutade. Vi sov i TÄLT! Jag är INGEN campingmänniska asså! Aldrig! Men jag fick stå ut...Fick sova i bilen en natt när jag kom tillbaka till tältet sent och inte ville väcka dom andra. Inget att rekommendera asså...=) hihi. Men det var iaf jättehärligt däruppe, härligt väder för det mesta, härliga människor, sååå fina hästar, sååå vackert och ganska mycket drag iaf!

Igår var jag, Jennifer och 6 andra tjejer på premiären av pirates of the Caribean! GAAAAAAH den va SÅ bra och Orlando och Johnny var SÅ snygga. Filmen började kl 12 på natten och höll på i underbara 2 och enhalv timme. Och sen slutade den HEMSKT, sådär så att man MÅSTE se 3an och man är så himla nyfiken på vad som ska hända! Usch PLÅGERI fram tills 3an kommer säger jag bara! Kan ju tillägga att Jennifer började gråta tillome xD haha hon är så söt! Efter filmen åkte vi hem till jennifer ute i vallentunaskogarna och sov där..kom väl dit runt 4. GÄSP.


                                                                                   Jag och Jennifer! 
Frida och Jennifer



88389-7
 
88389-6
 

Nyss var jag ute på långtur med stalltjejerna. Vi var väl ute och red i 3 timmar totalt...Nu ska vi dra och bada =)
Ciao!

Frida

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naaaaaaw, va mysigt du har haft det Frida :) Låter verkligen jättehärligt! Själv har man jobbat och slitit! Men imorn ska jag iaf iväg och bada med en kompis! ;D

Ring mig nån dag!

PUSS

2006-07-12 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback