=)

Igår var jag i stan med Johanna & Isa. Tog bilen till söderhall och bytte där, skönast så tänkte vi =) Men sen fick vi stå hela vägen...kulkulkulkulkul. Anyway sen hade vi iaf kul i stan, vi käkade lunch, drack vår favvo frapino (GRANDE=MUMS) och kollade kläder. Jag köpte en mascara och ett dior läppglans. Inga kläder den här gången heller...MEN jag hittade MIN väska som jag trodde var slut!! GAAAAH jag skaaa ha den, en skit snygg och STOR Donna Karan..I´m in love. Johanna går och drömmer om en burberry som hon blev helt såld på. Vi ska stötta varandra och spara pengar! xD haha

Sen åkte vi och käkade pizza. Och faccinerades över hur fula och skabbiga alla människor är i Rimbo. Herregud hur hamnade jag här?! Jaja efter pizzan blev det glass på kina restaurang :D Och efter det cider och chips och min favvofilm "white chicks" hos Johanna :) Mys mys! Kommer sakna både Johanna och Rebecka nu när dom åker hem i två veckor...kommer bli tomt här...=(

Den här veckan ska jag inte göra så mkt. Sola tror jag. Och bada. Ta vara på det sista av sommaren helt enkelt. Och fixa naglarna. Och kanske segla. Och gå på grönan. Och på allsång. Och va med Möller. Sen vill jag träffa Clara o alla. Det var visst ganska mkt jag skulle göra xD

puss & kram! Ciao! Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback