JA JA JA

Ett tag sen jag bloggade nu och min underbara (men otroligt jobbiga) vän Möller tjatar på mig OAVBRUTET att skriva ngt nytt i min OERHÖRT intressanta blogg (eftersom hon är den enda som läser den just nu). Så jag får väl göra henne lite glad då och skriva ett litet inlägg ;)

Den här veckan som gått har jag verkligen inte gjort någonting. ALLA människor utom jag jobbar känns det som! Jag har iof varit mkt med Johanna och Rebecka som bor här på gården, men dom jobbar ju här och har saker för sig för det mesta...så jag har mest solat och badat...och sovit. Och ridit på min knäppa häst Ábót. Jag älskar verkligen den hästen men hon är så fruktansvärt DUM I HELA HUVUDET! Det tar sååååå läng tid för henne att lära sig ngt, och det går såååå fort att glömma bort. Jaja hur puckad hon än är så är hon ju faktiskt en unghäst som jag, förhoppningsvis, kommer att komma ganska långt med. Hon är ju trots allt väldigt fin min lilla cp-häst :)

Så nu har skrivit lite om min tråkiga vecka. Längtar tills på sön då vi drar till Västkusten! Lysekil närmare bestämmt :) Ska bli jätte härligt!

Nej nu ska jag nog gå ut o fika lite med alla kaffe-beroende männsikor i det här stallet. Häst-människor asså....

ciao! ///// Frida :))))))

Kommentarer
Postat av: ^^

Mohahahhaaha XD

2006-07-20 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback