mys

Nu är jag hemma igen efter en väldigt härlig vecka i Fiskebäckskil på västkusten! Vi bodde i ett jätte lyxigt hus högt upp så vi hade världens utsikt, med världens största och härligaste altan! Om man ändå bodde så...Ett vanligt hus där kostar väl omkring 6 miljoner att köpa...hmf..får nog vänta ett tag med det xD
Fint väder var det iaf hela veckan, så det hade vi ju tur med. Åkte ut med båten och kollade på sälar och fångade egna musslor som vi sedan käkade...lite coolt tycker jag iaf =) Och mer exotiskt än öst-kusten som jag är van vid..hahaha

Lite av huset xD
88389-9

Utsikt från verandan!
88389-8


Förra veckan var jag inne i stan med Rebecka, Johanna och deras två kompisar från Linköping. Vi gick och käkade lunch och kollade på kläder och så hela dan. Jag hittade verkligen INGENTING. jag brukar ju annars prova upp hela affärerna när jag shoppar men jag provade inte ens någonting! Måste varit sjuk lr ngt...Efter stan åkte vi hem och grillade, drack gott vin och bara satt uppe och snackade hela natten. Jättetrevligt! =)

Jaja Idag ska iaf jag, Johanna och Isa in till stan igen, får väl handla som bara den idag ist :P
Och nu är det typ bara två veckor tills skolan börjar...USCH. Och två veckor tills vi ska till Strömsholm med Dökkva på visning...USCH.

Ciao!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback