Blött

Igår kom jag och min vän Johanna Möller på den dumma idén att vi skulle fiska. Klockan var typ 10 på kvällen och det regnade, men wtf - här skulle fiskas! Så vi gick hem till Adde och började gräva mask och ta fram spön och grejer..Sen gick jag, Möller, Adde och Tobias ner för att fiska i Rö-sjön....

Börjar bra när vi ska skjuta ut min båt och det ligger två ormar under. Tobias och Johanna fick panik och Adde vägrade röra båten. Så då fick såklart jag gå fram och peta undan ormarna. Jäkla mesar asså xD Anyway så kom vi iaf ut på sjön (i regnet och typ minusgrader kändes det som) och började fiska. Adde kastade, möller metade, Tobias rodde och jag fick ta bort sjögräs från krokarna. Men hur tråkigt det än låter så hade vi faktiskt väldigt kul! Jag har nu lärt mig att Johanna och fiskespön inte är någon bra kombination....=D

Efteråt gick vi hem till Adde och käkade jordgubbar och såg på film. Sen gick jag hem för att upptäcka att jag hade blivit utelåst...kul i regnet klockan 2 på natten när alla sover...Och ingen vaknade när jag ringde. kul kul. Tillslut fick jag iaf upp min bror att öppna dörren. Tur!
 
Ha det bra! Frida

Kommentarer
Postat av: Möller

Hej igen!

Haha xD Varför går jag och fiskespön inte ihop?

2006-06-27 @ 13:09:46
Postat av: Frida

HAHAH för du kan inte hålla koll på kroken xD

puss elskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback