Dagens...

... klädsel: Blå kjol, mörkblått linne, halsband
... smink: Inget alls!
... frisyr: Utsläppt och vitt stort hårspänne
... låt: Rihanna - faihtful
...vill ha: Idag är det en "vill-ha-en-pojkvän-dag", som Clara och jag har ofta ;D
... saknad: Kommer sakna många när jag åker upp till hälsingland
... roligaste: Valparna Tiny och Rocky^^
... tråkigaste: Mockade stallet åt mamma...
... kramar: Flisa, den enda som tycker om mig idag
... pussar: Sunna och Ábót har fått mååånga hej-då-pussar
... TV-program: Har sett en konstig film
... köp: Mat
... godis: Inget alls!
... lunch: Mackor
... kvällsmat: Har inte ätit ännu
... träning: Mockning PHU
... läsning: Nya Vecko revyn
... nyttigaste: En vitamin-tablett :)
... "åh nej!": jag kommer inte kunna gå in på msn eller PA lr NGT på en vecka! herreguuud! xD

Snott från
www.clarast.blogg.se som nu befinner sig i USA! Hoppas hon har kul min lilla Clara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback