Frida

Taget från pyssling Therese :) www.threes.blogg.se


88389-4



Favoritcafé:
Många! I Sthlm eller Norrtälje
Favorittidning: VR, glamour och Islandshästen ;D haha
Bästa saken som händer i sommar: västkusten
Favoritplagg i garderoben just nu: Marinblå klänning
Längd: 1.78 ungefär
Byter gärna garderob med: Rachel Zoe eller Ashley Olsen
Vanligaste färgen på mina kläder: Blått
I sommar kommer jag att gå klädd i: Marina kläder
Men absolut inte i: tråkiga kläder 
Byxa eller kjol: Olika från dag till dag
Sminktips till allmänheten: äh sminka på!
Senast utlästa bok: nån i skolan
Mitt rum kan beskrivas som: ett kaos
Mig själv med tre ord: Snäll, glad och blyg
Jag tränar: ridning
Jag ville bli när jag var liten: Inget, jag skulle gifta mig rik xD
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: uttråkad
Är det nåt du absolut inte äter: surströmming!
Kläder just nu: jeans och en fleec-tröja
Vad sa du senast: En svordom åt syrran..
Fisk eller badkruka: Fisk!
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du nåt instrument:
nej
Morgon- eller nattmänniska: lite olika..mest natt
Sparare eller slösare: lugnt slösare...
Bästa film: Pirates of the carabian
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: njaa
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: för vissa, ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: på några ställen :P
Snarkar du? gjorde
Stjärntecken? fisk
Rädd för insekter? vissa
Äckligaste insekten: spindel
Största svaghet: hmmm
Det här är jag bra på: prata
Bästa bok? ingen aning..läser inte så ofta...
Vad vill du jobba som? Jag ska ju gifta mig rik..? ;D haha
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? får se
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : stökigt
Gungar du på stolen? aaa
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Gillar du att sjunga? jaaaaa
Anser du att du är stark? jo ganska =)
Använder du knark? men NEJ
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? många! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback