Söt!

88389-2

Igår (ons) var jag hemma hos familjen Möller och hälsade på deras nya kattungar. SÅ söta! Dom är bara någon vecka gamla och har precis öppnat ögonen. Min favorit är en liten svart vit som är svart vid ena ögat, och vit vid det andra. VILL HA! H*n var dessutom ur gullig för han hade bara öppnat ena ögat helt, det andra var lite efter.....xD naaaw

Söt!

Efter det åkte vi och kollade på fotbolls match i Rimbo. Eller ja, vi kollade väl snarare mer på killarna än på sj matchen. Vi fick även sällskap av Alexandra som sedan körde hem oss till mig där vi sov.

Idag var vi inne i stan och shoppade =) Jag köpte en mascara, linne, bikini och lite smått o gott. Trevligt trevligt. Vi skulle käkat på favvo stället på drottninggatan men, fattiga som vi är, blev det donken. Men det funkar alltid!

Nu drar jag upp till landstället i Loos i några dagar. Vi har ett liten gård utanför Edsbyn i Hälsingland. Det ligger verkligen öde men det är ur mysigt att vara där. Men absolut inte mer än en vecka, efter det har jag panik och måste hem till det vanliga livet med datorn, de BRA kanalerna på TV, och kompisar. =)  
Efter några dagar i sommarstugan åker vi sedan vidare upp till Wången, där SM går! Ska bli huuuuur kul som helst! Så jag kommer väl hem om sisådär en vecka ungefär! Och då är det premiären av Pirates of the Carabian som gäller med Jenn och massa tjejer! Längtar!  

Ha det bra tills dess! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahha, fan va najs Frida! :) Wiiiie, hade så bra i hälsingland!

2006-06-29 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback