Globen

http://www.stockholmhorseshow.com/2006_island.htm

Nästa helg är det globen! Jag brukar inte se fram emot det speciellt mkt, men jag gör verkligen det i år! Ska dit med hela "hästklassen" från skolan och kolla fre morgon och e.m. Har alltid tyckt att det verkar sjuuukt tråkigt att gå på fredagen, med alla dressyr-clinikar (hur stavas det?!) och bara dressyr, dressyr, dressyr men det var SUPER förra året, hur kul och intressant som helst! Sen är man ju (nästan iaf) själv i hela globen eftersom det är minst folk där en fredag morgon lixom. Så det är lite häftigt :)
Man blir ju lite sugen på en dressyrhäst ibland... men jag skulle aldrig lämna islänningar!

Anyway så ska Johan tävla Birkir på fre e.m! Ska bli jättekul att se, har bara sett honom gå här i ridhuset nu under vintern, och han har blivit sjukt fin! Och sen ska jag ju shoppa (ok JA, det är TYP därför jag åker dit mest faktiskt). Ska handla täcken (gaaah jag är GALEN i täcken asså, måste söka hjälp) och lindor, fårskinnsunderlägg och hmmm.....massa saker! :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hihi vi lär säkert ses där :P Man brukar alltid träffa på massa folk man känner där, trots att det är så stort!
Klart jag ska kolla när Johan tävlar! Hoppas det går bra för dem, vi ska heja asmkt ;D

About täcken... alla i stallet mobbar mig för alla mina täcken! men hallåååå jag har ju bara... ehh. låt mig se... öh. 14 st :o Då inte inräknat eksemtäckena... hehe men det är kul med täcken! ;D Och vi har ju faktiskt en anledning att ha täcken också med våra helklippta pållar eller hur :P

Postat av: anonym

tsss överskattat med hästar! jälla pressare alltså

2006-11-26 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback