HELG

Äntligen fredag! Veckan har gått sjukt fort! Fast det har varit en bra vecka, jag har inte behövt plugga någonting, och alla har varit snälla! Hel mysko! Min snälla mattelärare godkände mig på matteprovet, även fast jag var 3 poäng från G. Och av min snälla företagsekonomi-lärare får jag VG, fast jag inte lämnat in allt man ska och fick bara G på senaste provet. YES! Och jag har INGET att plugga i helgen, lr jo vi har svenska prov nästa vecka, men min SNÄLLA svenska-lärare låter oss ha med böckerna som "hjälp". tihi.

Och den här helgen ska jag vara HEMMA (hur många gånger har inte jag sagt det nu lixom? Det slutar ändå alltid med att jag gör något annat, och tillbringar ännu mindre tid med familjen..) MEN den här helgen SKA jag slappa hemma. För det händer ändå inget annat kul...
Och sen ska jag SHOPPA! helt plötsligt har jag 1000kr att handla upp, vilket jag ska göra imorgon! Muhaha! Och ikväll blir det dreglandes framför TVn tillsammans med Johanna ( som ÄNLIGEN är hemma ) och kolla på idol och Marcus....GAAAh han är så het. het. het.

Mitt liv är bra just nu!

puss!


Kommentarer
Postat av: :)

Det glädjer mig att höra

2006-11-17 @ 22:07:40
Postat av: Frida

haha tack tack ;)

Postat av: claris

gud vad jag vill gå i din skola.
gud vad jag inte vill ha ngt att plugga till.
gud vad jag vill glädjas åt en hemma kväll.
gud vad jag vill ha 1000 kronor att shoppa för.
gud vad jag vill ha ditt liv frida !!!!!! :D :D :D

2006-11-18 @ 00:34:37
Postat av: Frida

CLARIII din sötnöt. jag skulle gärna ta över ditt mysa hus faktiskt! Vi kan byta - ditt hus mot mitt liv?

2006-11-18 @ 10:46:19
Postat av: clara

hahahhahahahahhahahaha mitt hus mot till liv? XD
kör till!

2006-11-18 @ 12:39:57
Postat av: julls

ah men hellre sitta hemma med familjen för att man vill vara med dom än att tvingas sitta hemma med familjen för man inte kan hitta på något att göra

2006-11-18 @ 14:15:13
URL: http://juliajoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback