mmmmm

Idag blev jag först glad när min gamla, kära vän Petra ringde mig (vilket typ ALDRIG händer nuförtiden, jag skulle ringa henne igår MEN hade glömt bort hennes nummer!! gaaah sånt FÅR inte hända!!). Anyway så skulle vi skolka o käka lunch i stan imorgon men Petra banga (ovanligt? nej.) Sen tog jag som vanligt upp ämnet att vi aldrig ses längre och då svarade hon med att "du bor så långt bort". GAAAAAH vad jag HATAR den repliken! Jag FÖRSÖKER glömma tanken av att jag bor 25 min (är det Så långt verkligen?) ifrån alla mina vänner, och att jag inte bara kan gå några steg och vara framme hos Petra. Jag saknar det sjukt mycket!! Hur klarar sig alla människor på landet? Jag tycker att jag bor HEMSKT som bor 30 min (!) från stan, och jag kan ändå bara gå ner för min väg och ta bussen direkt in! Tänk dom som verkligen bor ÖDE! omg. Och Clara kallar MIG bonde? ....   

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad coolt att skolka!

2006-11-23 @ 21:04:37
Postat av: Filippa

Hej Frida!
Hihi kul att läsa din med!! :D

Men åh jag som är avundsjuk på dig för att du bor på en gård och allt... vill oxå... jag bor mitt i stan jag, ska vi byta?! xD
// Filippa

Postat av: Frida

haha jag lovar att det anonyma kom från en viss tråkig Möller...

2006-11-23 @ 22:18:14
URL: http://fritchi.blogg.se
Postat av: Clara

MIN BONDE FLICKA XD

2006-12-03 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback