skolan

Skolkatalogen har kommit, och jag ser ut som en man. En ful kille med fula kläder. Så ser jag ut. Jag skämms ihjäl och funderar på att byta skola.

Nemen seriöst jag blev SÅ ful så det finns inte. Fast jag ska inte byta skola, min skola är faktiskt helt OK,  jag har snälla lärare och inget att göra! haha får mig o tänkt på skarpängstiden som var DUBBELT så jobbigt!
Just nu sitter jag här vid datorerna o hänger...här har jag suttit sen typ 10 och nästa lektion är kl 2. Eller ok då jag gick faktiskt till ÖB och köpte godis och hårspray så jag har ju FAKTISKT rört på mig idag också. så det så. Det är typ det enda jag gör i skolan just nu känner jag. Jag sover, äter godis och sitter vid datan. typ. 

 


Kommentarer
Postat av: Julia

vår skolkatalog skulle kommit förre veckan.. jag fasar!

2006-11-15 @ 14:24:09
Postat av: Clara

tack för att du får mig att skratta HÖGT på min ohyggligt tråkiga svenska lektion !!!!

2006-11-16 @ 09:41:38
Postat av: clara igen

ps. frida, du kan inte bli så ful! du är alldeles för snygg för det!

2006-11-16 @ 09:42:02
Postat av: julio

vi vill ha bild, vi vill ha bild!!

2006-11-16 @ 20:04:48
Postat av: Frida

CLARA asså du kommer garva ÄNNU MER när du ser katalogen kan jag ju säga!
HERRE vad ful jag blev!!! xD HAHAHAHAHHA^^

2006-11-17 @ 18:52:48
Postat av: clara igen

neeesh det tror ja ej ! :D men jag vill gäääääärna se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback