som vanligt

Helgen blev minst sagt misslyckad för min del. som vanligt.
Jag, Clara o Sis hade lixom planerat att vi skulle festa sönder oss själva. Och hur gick det? Jo - vi hamnade på en äcklig ö, med massa äckliga människor, i äckligt väder och äckligt nyktra. + ett äckligt fullt hus.

jag säger som Cecilia: DÖÖÖÖÖ
Och på lördagen skulle det bli festande i Rimbo (första gången faktiskt, jag har ändå bott här i 3 år är inte det lite konstigt?!) men så blev det inte. Möller bangade i sista sekund. GAAAAH TOKIG!

Men men blev det ju iaf chips och tee hos clara på fredag natt, vilket var mysigt :) Sen har jag ridit kurs hela helgen också för Peter, vilket gick super duper bra, så jag borde väl vara ganska nöjd med min helg!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Frida, jag kände verkligen på mig att vi inte skulle dra till den festen, kontigt nog. Och det var minst sagt BRA gjort, för alla blev uteslängda och allt blev helt misslyckat :) Puuuuh! Om vi hade dragit dit hade din helg varit ännu mer misslyckad. Puss!

2006-11-13 @ 22:46:24
Postat av: Clariiiis

vad skönt för dig att ridningen gick bra! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback