Vinter

Japp, nu är vintern här. jag är då inte ett så stort fan av vintern, men det är ju alltid kul att BEHÖVA (observera) nya kläder, skor och jacka, tack vare det varierande vädret vi har i detta land ;) så idag var det köp av ny jacka som gällde. Det blev en fjällräven, en marinblå...vet inte vad det är men jag älskar dom jackorna, SÅÅ mysiga och varma. GOS^^
Så nu får vi väl hoppas att jag inte fryser 24/7 i vinter, som jag alltid brukar...Är det bara jag som längtar oerhört mycket till sommaren??

Jag var på bio idag också med Möller! Djävulen bär prada blev det, lite besviken blev jag faktistk över den! Har ju läst boken, och det var en del som inte stämde och så...men jaja den fick klart godkänt iaf! :)

Nej, idag ska jag ha en hemmakväll med familjen och Rebecka (för första gången på FÖR många veckor), och vi ska se på idol! Kan ju säga att jag är kär i Marcus och ska gifta mig med honom.


Kommentarer
Postat av: ^^

MARKUS stavas med K xD

Rösta, rösta, rösta! ;D

2006-11-04 @ 19:38:10
Postat av: Jossan

Todelidoo :D Sm 2008 here we come ;D! Aa, det är vårt stall i bakgrunden det är jättefint och gulligt weii :)

Markus äger idol och snygg Erik såklart ;)

Pussar!!!

Postat av: Joddie som vanligt

weii, ja föffan, då får vi inte glömma att jag tar hem fyrg-kombinationen också ;) och du femg-komb. :D
Satan va roligt, så kommer vi båda i landslaget och representerar Sveriges starkaste landslag genom tiderna på NM 2008 ;-D

pussar

2006-11-05 @ 16:20:10
Postat av: Julia

ååh jag älskar också Markus

2006-11-06 @ 07:49:00
URL: http://juliajoh.blogg.se
Postat av: Joss igen haha!

Ja vi skall också dit. Asså det blir ju svindyrt om man skall bo på hotell. Men vi har inte riktigt bestämt ännu boende iaf. Vi flyger ner så långt har vi kommit :D! Det går på dryga 3000 kr tur och retur, men flyget går bara till Amsterdam. Skitlångt från tävlingsplatsen. Så det blir typ närmre att åka till Tyskaland och sedan med tåg över gränsen eller liknande. Hur skall ni bo? Hade inte ni typ redan bokat allt :D? Berätta allt hur ni skall göra. Vilken dag far ni ner på?

2006-11-07 @ 17:26:29
URL: http://josephinee.blogg.se
Postat av: Joddie

Nej asså vi skulle till kiropraktikern där, låta han knäckas igenom lite :)!!

Asså ja eller hur man lär ju måsta börja fixa snart liksom och jag fattar ju inget :S XD!!

Pussar

2006-11-10 @ 19:45:55
Postat av: clara

markus är klart bäst. men johan är klart snyggast!!

2006-11-14 @ 08:33:04
Postat av: Frida

JOHAN?!? NOOOOO

marcus marcus marcus. mmmmm

2006-11-14 @ 15:36:31
URL: http://fritchi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback