bad^^

Nu har mina inte fullt så underbara fodringar startat....yes. Jag fodrar åt hästarna på helgerna och får 150kr per fodring så det är ju ganska ok, tar ca 1 timme. Men det är SÅÅÅ jobbigt att gå upp tidigt på helgen asså. usch usch usch. Men behöver man pengar så får man ta sig samman...

igår kväll badade vi i grannens jaucuzzi (hur stavas det egentligen?). Hur skönt som helst asså! Dom är borta i en månad nu så vi har många tillfällen kvar att bada på^^ ;D

På tisdag ska jag och Rebecka åkt och träna med våra knäppa hästar på bana. Rebecka har aldrig någonsin ridit på bana förut, och det blir andra gången för mig och Ábót. Om det går bra och jag känner att jag har koll på henne så anmäler jag nog oss till en lätt tävling i september! Är så himla sugen på att tävla så att jag håller på att smälla av! Och rebecka ska tävla om ca 1 månad och hon är så nervös redan nu så hon håller på att smälla av....ja herregud.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback