Frågor!

Idag är jag hemma för att plugga. Och gissa hur det går? Ja det går såklart inte alls. Jag måste vara sämst i världen på att plugga, det går inte! Jag kan sitta högst en kvart, sen måste jag göra ngt annat! Som typ sånt här skoj som man alltid gör, för att slippa göra något annat. Eller hur?

HAR DU NÅGONSIN?
Ätit sushi:
 ja en gång! Gott! :P
Stått på scen: Ja, och jag gillare ibland
Blivit dumpad: eh. ja...
Varit ihop med någon som varit otrogen: Lite halft, ja
Klättrat på berg: såklart!
Sett vita huset: nope

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt: VARMT
Svart eller rött: svart funkar alltid
Regn eller snö: snö är bättre
Rosor eller tusensköna: Rosor är mer romantiskt ;)
Vår eller höst: våren absolut! Då vet man att sommaren är påväg!
Historia eller vetenskap: hm...bra fråga
Matte eller engelska: Engelska, eftersom jag är någorlunda bra på det!

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
mäh! eh...ja lite grann kanske
Vet den om det: Kanske det kanske :P
Gillar någon annan dig just nu: nja
Vad tittar du på hos en man: allt! Jag är för kräsen...

INOM DE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal: ja, med läraren 
Kramat någon: o ja, många!
Kommit sams med dina föräldrar: kommit sams?
Bråkat med en kompis: lite halft

GILLAR DU ATT

Ge kramar: Kramaaas^^
Ge massage: Om man får tillbaka ;)
Gå promenader i regnet: Kan vara mysigt!

ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: var ledig
Svär du för mycket: nej, jag har skärpt till mig! För det mesta...
När duschade du senast: Imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta mjukisbyxor
Vilken färg har dina underkläder: rosa
VIlken låtlyssnar du på just nu: sexy back! yeeah
Vad är bredvid dig just nu: mobilen, alltid

Hur ser ditt skrivbord ut: papper och pärmar och skit överallt

Vad var det sista du åt: macka med ost

Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Johnny Depp, tack 

Har du en lavalampa: nej!

Hur är vädret just nu: soligt och fint
Vad gjorde du igår natt: sov gott i min sköna säng

Vem pratade du sist med på telefon: Petra
Vad gör dig glad: glada människor och LEDIGHET


VART SKULLE DU VILJA ÅKA...

för att shoppa: oo massa ställen! New york?
för att festa: Någonstans där det fort är varmt...

för att ha sommar: Dit det är varmt!
Vill du ha barn: inte nu, men senare ;)
Vad ska dom heta: Men gud vilken fråga :S


Kommentarer
Postat av: Johanna

FRIDA?!?!?! :O

Vem gillar du av det motsatta könet? ;D Nu får du allt ta och berätta! xD

2006-09-22 @ 23:10:37
Postat av: Frida

hi hi hemlis ;P

2006-09-26 @ 15:42:57
Postat av: julia

inte viste jag att du hade blogg :)
jag vet allt för väl hur det känns när man ska plugga DET GÅR INTE

Postat av: Jossan

Hehe, du den meningen glömmer jag aldrig(brevet) XD hahaha!!!! Jag kom,er till och med ihåg vart vi var någonstans och varför vi skrev ett brev. Vi hade ju typ badat fast vi inte fick på ditt landställe hahahaha!! (nakna och Oskar typ låg bakom någon jävla båt och tjuvtittade *ASG* :D!!) Sen bara för det fick vi ingen glass :D Då rymde vi "hemifrån" haha.

Ja, när ska ni till globen?? Fredag va och se på fina isis tottisar :)?? Då får vi träffas allt!

Pusselipusss

2006-10-05 @ 20:06:25
URL: http://josephinee.blogg.se
Postat av: joss igen!

Tjo :D Det var lite småkul på distansritten, även om det inte riktigt är en tävling för mig haha. Men checka medaljerna vi fick. Något snygga ;D! Jusste dom har lagt ut tiderna vi fick nu :D Hittade inte dig men antar att ditt namn är hästens ägares namn? Jaja, vi syns nog på globen :D

Kramar och pussar

2006-10-09 @ 22:27:14
Postat av: Jossan!

Ja, vem är det? Erkänn nu, annars... jag vet att det är Eyvi ;D Muhahaha!

2006-10-19 @ 11:18:35
Postat av: Frida

OMG, JOSSAN!!
det är INTE ankan!!! xD HHAHAHAHA

2006-10-24 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback