Lite hästnördiga tankar igen

JAG ÄR LYCKLIG!
Veterinären var här idag för att kolla Sunna för sista gången. Var hon inte dräktig nu skulle vi ge upp, och jag var nästan säker på att hon inte skulle hitta någon fölis där inne. Men tänk - det gjorde hon! Åååå fan va underbart! Hoppas hoppas hoppas bara att hon får behålla den lilla krabaten som nu är runt 16 dagar! Nu måste jag bara vänta i 11 månader - sen har jag ett eget litet islandshäst föl, början på Väsby Stuteris avel! Ska bli så himla coolt och roligt!

Idag var det tis också, och jag älskar dom dagarna. Mest kanske det beror på att jag är ledig på tisdagar. Eller när jag tänker efter så är det nog BARA för att jag är ledig på tisdagar ;) Så jag, mamma och Rebecka åkte iväg till mustang för att hämta mina ridstövlar som jag fick i födelsedags present i mars, men som inte kommit in försen nu. Super snygga =) 

Jag längtar tills i helgen! På lör är det först kräftskiva här med alla roliga människor och sen bär det av med petra hem till Täby på fest :) Ska bli super att umgås med Petra, vi träffas inte lika mycket längre sen hon sålde hästarna. Och jag saknar henne sjukt mkt, det har alltid varit vi 2 varje dag och helt plötslit så ses man aldrig. Det är hemskt när det blir så...men men vi träffas ju så ofta vi hinner =) Och vi har alltid lika kul när vi festar ihop ;) 

Jaja nu kanske man skulle ta att börja plugga. Eller inte...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback