Blöhö

Jag skulle verkligen behöva vinna på en trisslott lr ngt just nu, jag är FATTIGARE än en kyrkråtta. Slå den ni! Jag kommer inte få tillgång till några pengar försen den sista september heller. DEPP DEPP DEPP vet inte varför jag skrev det här, antar att jag behövde klaga lite och tycka lite mer synd om mig själv. Sen har jag inget att göra heller.

Dagens bästa står Emelie Plånborg för:
-Använde du inte BADMÖSSAN?!

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHHHAHAAHHA



PS Idag provade vi ut studentmössor. Jajjamensann, lika bra att göra det i tid, absolut! DS

Kommentarer
Postat av: Julia

am samma här. 40kr kvar

2007-09-02 @ 17:16:04
Postat av: jula

hallå jag vill se bild på din pony

2007-09-02 @ 17:18:14
Postat av: Frida

jaja bild kommer! snart...;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback