Borta bra, hemma bäst

Jaha så var man hemma igen i trygga Sverige. VM i Holland var otroligt bra ordnat, och vi hade jättekul. I Amsterdam hade vi också kul, bodde på ett hostel med massa galna människor. Dom flesta var väl där för att röka på. Amsterdam är en sjuk stad med droger och sex överallt. Men men trevligt hade vi, och jag är glad över att jag kom med flyget hem (orkar inte ens gå in på det, ni skulle inte tro mig, men jag kan säga så mkt som att tydligen har dusseldorf två flygplatser...).



Amsterdam


Johanna&Jag


Sötaste hästen: Fenna som tävlade för Tyskland, och Stian & Jarl i bakgrunden


På onsdag börjar jag sista året på gymnasiet. Jag tar studenten nästa sommar. Jag kan inte fatta det, känns så overkligt att det är vår tur nu. Hoppas på att sista året ska bli bäst! Ska faktiskt bli ganska skönt att återgå till vardagen. Nej nu ska jag försöka ta tag i mitt liv, vilket betyder städa rummet som aldrig varit lika stökigt som det är nu. Här snackar vi kaos.

PS. Jag är sjukt sugen på att skaffa en tatuering nu. Lär ju inte bli av på ett tag eftersom jag ligger på ca -3000 men wtf, jag måste ju ändå ha tid o tänka! ;) Hittade en fin idag, vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Joss

Åh, jag ville också ju :( Men kul att ni hade trevligt. Vad gjorde ni i amsterdam då? Festa gärnet antar jag ;)!! Nu får du fan ta och lära känna Eyvindur 2 xD *ASG*
Puss

2007-08-20 @ 00:31:40
Postat av: Frida

hahah du är sjuk du^^ hihi <3

Postat av: Joss

Men hallå, vill se bild nu på Jupiter!!!

2007-08-23 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback