Sjuk

Var på 18års-middag igår hos Cecila, mkt trevligt! Hade dock feber men jag försökte ignorera det eftersom jag ville träffa alla, och jag får väl skylla mig själv - sitter nu här och mår skit.

I fredags bar det av till strömsholm och avelsbedöming, vår fina lilla hingst skulle visas. Vi hade väl inga förhoppningar direkt, utan trodde nog att han skulle få bli valack men icke - lillgrabben får en extriör poäng på 8.14! För en fyraåring utan en enda muskel på kroppen och en bula på magen! Lycka! Hade jag aldrig trott. Så nu får Johan träna honom för ridvisning nästa år och då lär han kunna höja extriören oxå! :) Vilket kap vi har gjort <3

Imorgon börjar skolan på allvar och jag känner mig så sjuuuukt opeppad så det är inte sant. buhu.


Cuuuuute!!

Kommentarer
Postat av: jooss

Grattis, sjuk kul ju!!
Jag väntar fortfarande på bild ;)!!'
puss

2007-08-26 @ 17:01:14
Postat av: Filippa

GRATTIS!!! Jag vill oxå se bild fast å andra sidan kommer jag ju få se honom om en vecka ändå ;P
ska bli jättekul att komma o jobba hos er ;D haha din mamma verkar väldigt snäll oxå! ;D bra det!
p&k!

Postat av: claris

gumsan då. kanske tur att vi släpade oss hem i tid i allfall :)
jag är också så otaggad man kan bli!!!!!!!!!! döööööö....

2007-08-27 @ 18:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback