Hur lyckas man?

En av dom konstigaste dagarna jag varit med om utspelades igår. Allt började med att vi inte kom iväg i tid till ålandsbåten vi skulle med. Halv tolv båten som var planerad blev istället klockan 3 båten. Så vi fick hänga i Grisslehamn sjukt längre (trevligt ställe, men konstiga människor). Åt där en pizza med pommes och bearnesås på (öh??! Sånt äter man fan bara i Västervik!). Sen kom vi iaf på den dumma båten och jag lyckades göra av med 600 spänn på samma dag. Jo, jag är ju verkligen den som just nu har råd att göra av med pengar... Iaf så kom vi hem runt 9, stress bytteom-åt-förkröka-körde för att gå ut. Blev norrtälje som vanligt, och väl inne (nu kommer våran vanliga otur och det faktum att vi alltid råkar ut för så jävla sjuka människor och sjuka saker) när Ellinor ska ta ut pengar kommer en knarktant på cirka 60 bast och snor hennes pass, trampar på det och tar sedan upp det och springer. Ellinor hette tydligen Alex och hade snott hennes pojkvän Micke (och sen gick hon tydligen på droger oxå och var väldigt ful). Så kvällen började bra med en polisanmälan och cirka 2 timmars letande efter ett sönderrivet pass (som vi som tur var hittade under en bil) och jag har aldrig skrikit så mycket på en tant kan jag säga.

Efter mycket avreagernade på poliserna blev det mobergs. Var väl helt ok tiden vi var där, mycket äldre då det var 20+ men vafan, det funkade. Som vanligt höll vi på att inte komma hem och som vanligt fick Johanna damp. Jag har fått nog av norrtälje på ett bra tag framöver nu!

Så alltså, ni ser vilken sjuk jävla dag. Vaknade tidigt och gick ner och spelade lite Harry Potter på playstation (ja ni hör ju, jag var inte direkt nykter när jag vaknade...) men nu ska jag försöka få lite sömn igen. Den här veckan blir det till att ta det lugnt och ladda upp inför SM som kommer bli så jäkla lyckat så det finns inte. så det så.

God natt!


Kommentarer
Postat av: claris

din galna kvinna

2007-07-02 @ 17:41:50
Postat av: Charlotte

Hej undrar bara om du inte har Sebastians msn?
//Jossans kompis som hos er innan ryttarfesten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback