Otur

När vi trodde att vår otur höll på att vända, hände det motsatta. Alskaer blev sparkad och står nu i sjukhage med frakturer på griffelbenet, och där ska han stå iaf 2 månader. Härligt. Och igår blev min lilla älskling biten av en fucking huggorm. Så hon ligger nu inne på albano och jag får inte hämta henne föresen tidigas tisdag! Inte rättvist mot min fina lilla hund. Och den här veckan är sista veckan Johanna är här, sen flyttar hon hem. Ett år har redan gått, och vi har fan tillbringat varenda dag tillsammans. Kommer sakna henne enormt...

Kommentarer
Postat av: clarisen

men fy vad orut ni har med era djur! banne mig!
för att muntra upp dig lite så kommer jag ringa dig snart och bjuda dig på födelsedagskalas! saknar dig!

2007-07-26 @ 17:55:28
Postat av: Frida

ååå nu är jag glad igen :))))

2007-07-27 @ 15:12:14
Postat av: Filippa

Oh! Berätta gärna mer! :D fast får jag ta med mig två pållar? (ska förmodligen köpa ett sto av peter :D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback