Big girls don´t cry

Har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv som jag gjort den här helgen, och aldrig känt mig så fet. Midsommar bestod av mat heeela dan och heeela natten + en jäkla massa jordgubbsdrinkar på det. Sen bestod resten utav helgen av ungefär samma sak. Jag trodde jag åt mycket, men hell - jag har mött mina övermän (säger man ens så?!). Och jag har kommit på mig själv med att prata Linköpingsmål vid flera tillfällen. Herregud, kan ju lika gärna flytta ner. 

Sommaren går fort och jag känner mig blek. PANIK! Den här veckan vill jag ha sol och bad, snälla gud! 

Om någon är intresserad så har jag städat hönshuset idag. Ja ni läste rätt, numera är jag äkta bonde. Och sen har jag letat nya höns på internet också eftersom av de ca 15 höns/tuppar vi hade när vi flyttade in, är det nu endast 4 som återstår pga räven....ooops.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback