Måndag. Eller tisdag? Näää onsdag!

Jag har ingen koll på dagarna. Alls. Det blir ju så när man är lat och inte jobbar utan bara låter tiden gå utan att göra ett skit. Men det är nice! Gick upp tidigt idag, drog hem till Emelie och väckte henne ur hennes skönhetssömn. Sen hängde vi i några timmar eller så. Efter ett tag kom även Bettisch och hängde med oss. Vi gjorde inte ett skit på hela dan förutom att svulla och chilla. Känner mig så fruktansvärt onyttig och ohälsosam just nu så det är inte sant! Usch och fy och blä.

Nu verkar det förresten som om jag måste banga peace&love. Har för mkt andra saker jag ska hitta på under sommaren och pengarna räcker inte. Kanske borde jobba. Eller inte.

På fredag bär det av till Linköping för att fira midsommar. Ingen aning om vart vi ska, vad jag ska ha på mig, vilka vi ska vara med, vad vi ska äta, dricka osv. Kommer bli lyckat.

Puss och snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback