Skolavslutning

SOMMARLOV. ÄNTLIGEN.

Fasen va bra det känns!
Sommar, sommar sommaaaar. Här ska det firas! Imorgon blir det ålandsbåten med teknikarna för att tagga till inför tors & fredag. ÅÅÅ lycka! Fy satan vad skönt det är att vara klar med allt i skolan! Gjorde sista matteprovet idag och jag hoppas verkligen jag får G. På något mystiskt sätt har jag lyckats få till VG i stort sätt i alla ämnen, förutom matte då. Är lite stolt över mig själv faktiskt. Har ju inte direkt kämpat för det, men bra känns det! Skolavslutningen idag innabar korvgrillning och lekar. Insåg att jag kommer sakna min braiga klass över lovet! Tur att jag bytte. Herregud vilken tur!
 

Glad sommar!

Kommentarer
Postat av: Joss

Lyckans-ost, själv har jag en dryga vecka kvar med b.la en redovisning och en projektinlämning! Sånt är livet, skitskola.

2007-06-10 @ 16:01:35
Postat av: Joss

Skall du till sm btw?

2007-06-10 @ 16:01:51
Postat av: Joss

Åh, jag skall också till SM. Då lär vi ju synas där, fan vi måste ju träffas och festa!
Det blir nog campa för vår del också :D
pussar!!

2007-06-10 @ 23:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback