Biceps Brachii

Tror det var först idag som jag insåg att det bara är 7 skoldagar kvar till skolavslutningen. 7 dagar!!! Knasigt värre! Jag började ju nyss i ny klass! Jag hade ju nyss sommarlov! Jag började ju nyss i ny skola! Jag flyttade ju fan nyss hit! Usch tiden går fort och det är så skrämmande. Men jag behöver verkligen sommarlov. Är bara trött och grinig just nu känns det som. Och blek och ful och jag har inga helvetes kläder att ta på mig. Och jag har massa restuppgifter i skolan. Emelie har hoppat av så vi ses aldrig längre. Och snart har jag prov i bokföring. Jag vill ha sol och bad, galna fester tillsammans med vänner, uteservering, sthlms skärgård, västkusten, hälsingland!

Nej, slut på klagandet för idag och tillbaka till verkligheten, som just nu innebär pluggande till ett puckat gympa prov som jag skjutit upp i ca ett halvår nu. Vi ska lära oss kroppens muskler på latin. Hurraaa, det är ju jättebra att kunna när jag i framtiden blir gympalärare så jag kan skrika på mina elever att böja på sina solius gastrochnemius eller spänna sina quadriceps femoris lite mer. Absolut!

Kommentarer
Postat av: claris

HA HA HA HA
jag vill så att mina barn har dig som gympalärare

2007-05-25 @ 14:28:02
Postat av: Frida

MEN ABSOLUUUT

Postat av: linnéa

ja du..den där info å layouten har jag inte börjat med än så jag kommer få mycket att göra i morgon kan jag säga..inte så kul =/

2007-05-27 @ 17:47:17
Postat av: Joss

Okej, tack för att du frågade iaf. supergulligt!! :D Aaa tänk på mig då ^^ Måste ha en, måste, måste :D

2007-05-28 @ 09:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback