Idag är det en sån dag

Idag är det en sån där dag då jag längtar tillbaka till mitt gamla liv. Jag längtar tillbaka till att kunna gå till allt och alla, slippa vara beroende av SL. Varför består mitt liv numera av att läsa busstabellen? Ikväll när vi ska in till stan måste vi ta bilen för att bussarna slutar gå hem typ 12. LYCKAT. Jag hatar hatar hatar SL, jag tror dom sitter på sina kontor och lurar ut hur dom bäst ska jävlas med mig. svin. Idag vill jag tillbaka till Täby, och den känslan är inge vidare.

Kommentarer
Postat av: Joss

Du vet ingen som skall sälja sin childeric :P?

2007-05-23 @ 08:18:48
Postat av: bettan

KOM TILL SKOLAN!

2007-05-23 @ 10:57:07
Postat av: joss

Haha, nej vi köpte ju aldrig en då vi köpte en svartspringare istället haha!! Men jag måste ju ha ny sadel nu till min röda springare. Åh, kan inte du bara höra med honom om han har någon gammal på lager :P

2007-05-23 @ 15:16:16
Postat av: Joss

Pinsamt att ringa om han inte har någon, men man kan ringa om man vet att han har ev. någon PLEAAAAAAAAAAASE
<3 :D

2007-05-23 @ 16:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback