LYCKA

Nu tänker jag vara lite hästnördig igen, men wtf, JAG ÄR GLAD. Äntligen, äntligen, äntligen efter 5 veckor är vi igång igen. Såret är läkt och hon haltar inte längre. Red för första gången igår och det var sååå kul och hon var sååå duktig!! Visserligen har jag en häst som stod sist i kön när hjärnceller delades ut (som Johan brukar säga...) OCH som i vanliga fall blir hyper av att bara vila en dag och som nu vilat fem veckor (ja, hon var lite galen) så det blir en hel del repetition nu (hur töltar man nu igen?)...men men skönt att komma igång med träningen igen, jag har stor lust att linda in henne i bomull just nu så man inte riskerar att hon skadar sig igen! ;)
 
Tänk att man kan bli så jäkla lycklig över att bara få rida sin häst igen! :)



image45

Kommentarer
Postat av: joss

Hon är jäkligt snygg :D Syns i helgen.

2007-05-07 @ 20:48:17
Postat av: claris

yay grattis eller nått. hon ser ut som en riktig kalas pingla!

Postat av: Joss

Men naaj, du skulle ju dit =( ? Varför har du strukigt dig?

Bajs, jag ville ju eg. till Norrköping jag med å tävla, men nationella tar vi nästa år :D

2007-05-08 @ 12:17:00
Postat av: Bettan

va roligt! =) men varför är du inte i skolan idag för? :/

2007-05-09 @ 11:41:37
Postat av: julia

yey!! gud vad kul!

2007-05-09 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback