Måndag

Efter helgens fina väder tycker jag nästan bara att det är lite skönt med regn. Allting växer ju så mkt fortare då och jag vill ha mer blommor och gräs. Jag är sjukt trött efter helgen, kom hem kl 5 lör morgon efter en som vanligt galen kväll med Ellinor. Fick 2 timmars sömn innan klockan ringde och jag fick hoppa upp och jobba. Det var super trevligt, jag älskar verkligen att gå upp med tuppen. Ironi. Och i Norrtälje träffade jag min gamla barndomsbästis från Täby som jag låg brevid på BB. Hur hamnade han ute i buschen? Ok, jag känner att det här inlägget kommer spåra rejält. Kanske för att jag imorgon har en fucked up redovisning om H&M som jag inte börjat med? Eller gympaprovet som jag nämnt tidigare, vilket jag skjutit upp ännu än vecka? Eller Spanska uppsatsen på fre. Eller kanske matteprovet på tors, sista chansen. Eller eng + matte nationella. Eller....

Igår kom jag på att när jag gifter mig, ska det ske till "Öppna din dörr" med Tommy Nilsson.
Bara så ni vet liksom.

 

Kommentarer
Postat av: cla

och det är därför jag älskar dig ditt knäppa freak


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback