Fan

Bullshit att helgen blev lugn. Igår hamnade jag av konstiga (MKT konstiga, ok?!) anledningar på Candy. Ont i halsen, snorig, halvfull. Min helg som skulle bestå utav TV-tittande lr ngt och soooovande. Nej nej kom hem 4, däckade tillsammans med Ellinor i sängen och sen var det bara att hasa sig ut till hästarna kl 7! Underbart. Jag är INTE utvilad.


PS Var på
kennel-träff igår med Alice och träffade föräldrar, syskon, kusiner och gud-vet-vad. Miljoner hundar som sprang runt och lekte på ängen! :) Gulligt värre! DS




Kommentarer
Postat av: c

sweet!

2007-09-23 @ 22:26:09
Postat av: Jossanpossan

Haha klockrent. Kanske skall börja med hund utställning då ;)?
Hörru skall du vara med på Stiankursen? Åh, jag tror jag fan vill vara med på den. DU MED!!

2007-10-02 @ 12:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback