Lugn fredag

Har haft feber hela veckan (SÅ hårt festade vi FAKTISKT inte i Linköping) så skola har det inte blivit så mycket av. skönt. Idag är jag väl mer eller mindre frisk men jag orkade ändå inte hasa mig till skolan. Istället har jag bara varit, vilket jag i normala fall aldrig skulle klara av en hel dag. Men ibland är det skönt! Såg nyss på Green street hooligans med bror min. Alla har ju snackat om den här filmen i hundra år nu men jag har varit lite efter - nu är den i alla fall tittad på och jag grät som vanligt (haha). Den här helgen ska bli lugn för min del, har blivit för mycket för länge nu, jag behöver det här. Jag laddar upp inför nästa helg istället då jag får finbesök från alla möjliga håll - weeho!

Tack Johanna för en rolig helg! :)



Dagens drog: muse - Muscle museum

Kommentarer
Postat av: claris

sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukling

2007-09-22 @ 13:52:32
Postat av: Frida

JAG VEEEET :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback