20 feb

Jag är trött och jag har tråkigt. Och jag börjar bli sjuk. Och jag har inga pengar och jag har tråkigt. Har jag visst redan nämnt ja.

I want a new body
I want a new soul


Den här veckan är det då meningen att jag ska praoa. Men eftersom jag skulle befunnit mig utomlands denna vecka, så har jag ingen praoplats. Så jag jobbar hos mamma istället, tjänar lite pengar. Och nästa vecka är det lov! Därefter åker däremot utomlands, närmare bestämt Egypten under en vecka. Sweet. Jag måste komma bort härifrån NU, känner mig som en instängd..ja..något tråkigt.

Jag tävlade förra helgen. Det var kallt och jag hade ont i mitt finger. Min häst skötte sig överallt förutom på banan, tråkigt.

OK nu lägger vi av med allt det tråkiga, vafan!
På fredag ska jag till Clara och träffa alla fina! weeei! Rystavägen-huset 4-ever lixom, gonna miss u. Vi har haft mycket kul i det där huset. Men nu är det dags för liten avskedsmiddag (fest?!?) antar jag... Sen på lördag ska jag också ha kul. hihi. Och idag var jag iväg med min andra familj (Anna, Natta, Jenny) och köpte fina hästsaker. Och jag beställde ett par ridbyxor. Som min mamma ska betala. Jag älskar min mamma, hon är en sån mupp!

Kolla posetiv jag blev råå!

Ghandi X2?


Alex eller Sami?


HAHAHAHAHHAHAHAH
jag tyckte i alla fall att det var lite kul.

Frida

Kommentarer
Postat av: natta

Hahha najs ju :d och du frida, jag är bäst på att duscha ;D

2008-02-20 @ 23:44:08
Postat av: jessica

HAHAHAHHA, jag tyckte de va skit kul!!!!
hahahha

Postat av: Frida

haha bra där jess! xD

2008-02-21 @ 20:06:14
URL: http://fritchi.blogg.se
Postat av: joss

Hahah man jag är SÄMST på att uppdatera xD Men okej skall försöka för din skull muwheheh!

2008-02-22 @ 14:02:33
URL: http://josephinee.blogg.se
Postat av: jessica

tjena! jag kan inte följa med er imorgon, kan ju ta det nästa helg! pusspuss miss u

2008-02-22 @ 18:20:22
URL: http://jessiicaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback