Fredag

Idag gick jag hem tidigare från skolan eftersom jag såg ut och kände mig mer eller mindre som ett lik. Det gick lixom inte. Så jag for hem till landet och sov. Lite synd dock att jag missade skridskor, men jag hade ändå gjort bort mig. så hårt. Eller så var det tur att jag missade det med tanke på den här bilden som jag hittade på Elins blogg på några ur min kära klass. hahahah bland det roligaste jag sett tror jag. skadeglädje. Så jävla söta.

image132

Imorgon ringer min klocka halv 6 eftersom jag och mitt monster till häst ska iväg och tävla. Och jag sitter just nu och skriver med bara en hand eftersom min älskade feta häst råkade bita mig i fingret idag. Det ser ut som om jag doppat fingret i blåbärssylt och inte kan jag röra på det heller. men vafan, jag är taggad! Ridning på en hand lixom, skillat! Önska mig lycka till, det kan behövas.

Tjarååååå

Kommentarer
Postat av: julia

Lycka till!!

2008-02-17 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback