Hihi

Min blogg har blivit lite coolare tack vare Jossan, eftersom jag är ganska så oduglig. :) nice. jag gillar förändringar just nu! Jag vill byta hårfärg och kläder. plus liv. Igår var jag på Ikea med mamma och Kajsa och handlade en herrans massa nya saker som ska förändra vårt hus. Kvittot blev lixom lika långt som nilen. Vi är så jäkla bra på att göra av med pengar vi tjejer i familjen. Men sorligt nog blev det inte så stor förändring i huset. Sen vill jag förändra en massa annat men det tar vi inte upp här då blir jag bara deppig. Jag hörde förresten att Clara är inne på samma svängar som jag, hon vill också ha förändring, och har gått och färgat håret mörkt! Modigt!

Idag var jag och Anna inne hos farbror doktorn och fick spruta mot hepatit A som man tydligen kan drabbas av på ett eller annat sätt om man befinner sig utomlands. Jag vet inte vad det är eller vad det innebär men man lyder fan farbror doktorn. Så det så. Fast det nu i det här läget råkade vara en tant men JAJA

Bara så alla veeet så är resan till Island bokad, äntligen!! Det blir den 2-9 juli som jag, Johanna, Jossan och Pia drar iväg på äventyr! Tältning på Landsmót blir det ons-sön sen Reykjavík mån-ons. GALET! Jag känner att jag nog kommer klara av tältning, har mer eller mindra fått vänja mig nu efter den här sommaren som var, kändes som det enda jag gjorde var att försöka sova i ett tält bland mördarsniglar och hårtorkar (haha, men kul hade vi johanna).

Jag är liksom svin trött men jag kan inte somna. Så jobbigt, sova är ngt jag brukar vara ett proffs på. Och imorgon ska jag till min tandläkare som också råkar vara min kära morbor och desutom min gudfar. Och jag tror att jag har hål och jag tror att han kommer bli fett arg på mig...

Nä nu ska jag läsa en av böckerna som jag och mammi köpte idag på bokrean :) Tänkte att jag skulle börja läsa, har hört att det ska vara bra^^

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Joss

Snygg blogg ;-). Åh vill också förändra mig helt. Blä hatar när man får såndär förändrings panik. Men den brukar gå över efter ett tag om man bara låter det vara. Åh men egypten ta mig i bagaget liksom?

Haha tänker du åka till Island den 6-9/7 ? Jag tänker då åka den 2-9/7 xD!

Postat av: Joss

Vänta nu är det från måndag-Söndag vi skall bo i Reykjavik ? Haha trodde det var från söndag xD Men iof. då missar vi ju alla finaler+säkert den sista stora festen. Jusste måste betala in till dig sedan, skall be mammsen.

2008-02-28 @ 19:24:17
URL: http://josephinee.blogg.se
Postat av: Joss

MEN åh mena måndag till ons xD Fan har vart helt borta hela dagen.

2008-02-28 @ 19:25:05
Postat av: Frida

HAHAH jossan då, JAG är ute och cyklar, helt^^ haha. vi åker ju den 2a (ons) och kommer hem den 9e (ons)

SÅ!! xD hahah

2008-02-28 @ 20:27:56
URL: http://fritchi.blogg.se
Postat av: clara

jag är rödtott :)

2008-02-28 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback