Söndag

Ännu en helg har rusat förbi och jag hann lixom inte fånga den. Gud så filosofiskt det där lät, min kärring till filosofi-lärare borde vara stolt över mig. Eller i alla fall ge mig ett G. Anyway, i fredags hade vi ett litet för-firande av Emelie som fyller 19 på tisdag! Vi åt först jättegod middag och tog sedan en promenad upp till mobergs. Efter det började dock spårandet, min väska var plötsligt borta och jag fick slänga mig in i en taxi på jakt efter en liten svart väska som kunde ligga i stort sett överallt och ingenstans i hela Norrtälje. Möttes dock av min favvo-chaffis Åke i taxin - en skön gubbe som kört mig förr. Han hälsade glatt och sen körde vi runt på jakt samtidigt som vi pratade gamla minnen (haha). Tur som jag har återfanns väskan mitt på station och Åke gasade upp till mobergs och jag fick gå in en minut i elva, alltså gratis. Nice. Dessvärre slutade inte spårandet där, kvällen fortsatte med att Mattsson försvann OCH mitt leg ligger just nu hos polisen. orka förklara, sånt där skit händer bara mig.

Måste du smaka så gott?

Igår var jag och mina tjejer dock väldigt seriösa och samlade ihop oss till ett viktigt möte hemma hos Threes. Vi lyckades äntligen bestämma tema till vår skiva och den kommer bli så bäst! Hade sen sällskap med Bianca en bit mot roslagsnäsby i världens jävla oväder. Jag är så svinigt trött på detta väder! Sluta!

Nä, nu är jag helt slutkörde efter att ha jobbat hela dagen. Ska nog gå och lägga mig. Min vecka kommer bestå av skola varje dag, inte vanligt och lätt, men jag ska klara det. Förra veckan orkade jag inte ens ta mig upp ur sängen så det blev nästan en hel veckas skolk. Inte bra, inte alls bra. Har ju för tusan bara en jäkla termin kvar någonsin i skolan, skärpning. Sen är det Linköping, fan vad jag tjatar men jag är så taggad och det ska bli så kul! Saknar min älskling!

Min hund blir alltid så feting het på bild. Och hon får sånna här mupp-ryck då och då även fast hon börjar närma sig 10 år. Flisa, min tjocka gamla labbe!


Kommentarer
Postat av: jullas

jag gillar filosofiskt :)

Postat av: Frida

alltid Julia^^

2008-02-05 @ 17:27:02
URL: http://fritchi.blogg.se
Postat av: Tjorven

Hur hamna det där :O

2008-02-07 @ 09:52:01
URL: http://lsia.se
Postat av: Frida

Kan man ju fråga sig tjorven ;P hihi

2008-02-08 @ 17:33:37
URL: http://fritchi.blogg.se
Postat av: Filippa

det är komplicerat :P gud vilket tråkigt svar, jag vet haha
det verkar som du haft en spännande helg haha! vem smakar gott :O

2008-02-08 @ 21:46:58
URL: http://fliip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback