Grått

Hej hej halå här kommer tråkigaste inlägget ever.

I helgen skulle jag ha följt med Anna till Västervik för partyhelg, men min budget höll inte med. Passade sig ändå väldigt bra med en vit helg nu kände jag så hela helgen har jag varit hemma och hängt med min mamma. Min kära far befinner sig tydligen i ett 25-gradigt Spanien på ett lyxlyxigtlyxigare fem-stjärnigt hotell och jobbar. mm shjyyysst. Jag längtar till vecka 8 då jag och Anna ska ta en sista minuten till solen, jag behöver det NU.

I fredags skulle det ha blivit studentskiva-möte i Skarpäng med pizza och hela skiten men jag mådde inge vidare och kunde inte åka. Trist värre. Fast tydligen så kom dom sega ungarna ingenstans, men jag ska inte klaga, jag har inte gjort ett skit. haha. Iaf, boka in den 25 April at Vanilla! Då jävlar. Kommer bli bäst.

Jag har även ridit kurs i helgen! Det gick bra. Ibland. Johan var iaf nöjd med oss. Ibland.

Idag var det en av mina tre dagar i skolan den här veckan, eftersom vi är lediga tors-fre. Nice. Och i helgen ska Ellinor firas ordentligt! Jag längtar!

Vill till Linköping NUNUNU

Anna får avsluta detta otroligt dåliga och sugiga inlägg:
image112

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Michis

Tack så jättemycket för kommentaren om Ási !
Man blir alltid så glad när man får höra positiva saker :)

Vad red du för en häst i helgen ? Så jag får lite koll på vem du är ..

Postat av: Michis

Jaja :D
Det var du ja !
Ska du vara med och rida på nästa kurs också ? :)

2008-01-22 @ 12:45:11
URL: http://michisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback