Tillbaka till verkligheten

Jaha så har skolan börjat igen, och sista terminen ever på rodengymnasiet (hoppas jag). Känns faktiskt lite trist. Jag gillar ju min skola och mina lärare väldigt mycket, och såklart min klass, och jag har (jämfört med hur jag hade det tidigare) haft det väldigt slappt och skönt under dom här 3 åren. Jag gillar roden. Men jag gillar också att det är sista terminen och att vi snart går ut, tar studenten, mah god. 


Jaha vad mer. Kanske ska ta upp nyår så som alla andra gör. Jag ska inte göra Clara arg och skriva att nyår är överskattat (haha) för vi hade ju faktiskt väldigt kul i lilla Ellagård, fan vad jag kan sakna det ibland. Therese bjöd på god mat och jag var full och väldigt glad över att tillbringa nyår med mina favoriter, tack era underbara muppar! Dock har jag mist en vän jag trodde jag hade, hon är överskattad däremot. Jävligt överskattad.

Mina helger är fullbokade ända fram till veckan efter påsklovet, vet inte om jag har lite små-panik över det eller om det är skönt. Jag tror nog att det lutar åt små-panik. Den här helgen så kommer iaf (äntligen!) Johanna upp och hälsar på! Saknar henne så det gör ont, min lilla korv! :)

Nä nu ska jag käka middag, ja, vi käkar middag ovanligt sent i vår familj. Dålig vana. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback