Vårkänslor!

Ååå nice väder det var idag hörrni! Och jag vaknade hyffsat pigg och fräsch (?) fast det var söndag. Händer inte alltför ofta. Jag har haft en bra och lång helg, hade ledigt både torsdag och fredag :)  Red ut med Anna idag i solskenet på våra sepe-hästar, mys! Och i fredags träffade jag världens bästa Clara och vandrade runt och käkade lunch med henne i stan. Det var mys och trevligt som vanligt, jag passar så bra ihop med den tjejen. Hjärtat! Kände dock på bussen hem att jag nog inte var så fullt  frisk som jag intalat mig själv, och gick hem och la mig med feber och halsont istället för att dra till mobergs...Men igår mådde jag i alla fall bättre och kvällen bjöd på födelsedags middag med en massa tjejer hemma hos Ellinor. Hon hade fixat allt så fint och kvällen blev väldig trevlig och lyckad! Het som tusan blev hon i presenten oxå^^

Johanna ringde mig idag för att berätta att hon varit uppe i fjällen och gjort av med 700 kr på bara tequila på en kväll, för att sedan åka full i backen. Det är min Johanna det! Jag längtar som fan till Linköping, bara 2 veckor kvar!!!
 
Nä nu ska jag käka kladdkaka (ja, jag hårdbantar)

Puss!

Kommentarer
Postat av: claris

VI PASSAR PERFA!

2008-01-28 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback