Bye

Nu sitter jag i datasalen, igen, men troligtvis for sista gangen ever. For imorgon flyger jag och Clara hem till kalla Sverige. Herregud jag kan inte forsta att vi har varit har i nastan tva manader. Kanns som jag aldrig gjort annat, och anda har det gatt sa fort. Ett nytt liv har man ju pa satt och vis skaffat sig har. Jag har fatt en ny familj, en familj som jag atit frukost, lunch och middag med, pluggat med, festat med, levt med. Sjukt att lamna allt och alla. Det later ju inte som sa mycket, tva manader, men herregud vad mycket vi har gjort och vad roligt vi haft!

Igar satte vi oss ner och skrev ner i Claras kalender vad vi har haft for oss varje vecka. Vi kom inte ihag allt, men det mesta lyckades vi skriva ner sa att vi aldrig ska glomma. Jag tanker nog skriva ner det har i min blogg. Min blogg ar ju faktiskt som min dagbok, som jag brukar ga tillbaka till och kolla i (mest eftersom jag har guldfiskminne och glommer vad jag gjort ungefar sa fort jag gjort det) nar jag behover en liten paminnelse om vad jag haft for mig. Ni kommer inte forsta det mesta av mina anteckningar. Men jag forstar dom mycket val, och dom ar till for mig, for att jag och Clara aldrig ska glomma.

Vi kom.

The Duke, Za och lilla ryssen.
Pub sen femvaningsklubb. Aaron och de ackliga killarna.
KOKO med Caro, Harry.
Stan, traffade Fredrik med familj.

Norpolen for forsta gangen, traffade Yulia, Anastacia, Anara, Ali och Irina.
Pub med alla dom i stan.
Klubb med alla dom. Banankillen. Sylwester var med. Darin.

Stadsvandring sen the Duke. TT kom.
Forkrok hos oss sen nordpolen. Dalig musik. 
Louis fodelsedagsfest. Fulla killen. Donken. Mette, Eve.
Film hos Ali.

Fika med Emlie.
Forkrok hos oss, nordpolen, trampade pa heta vakten. 
Fyrverkerier. Alireza, Shahab, hariga men sota killen.
TigerTiger. Morka killarna.

Fika med Emelie
Brasiliansk klubb. METRA marc, TT, Lisa, Levy
Stan hela dagen sen fika med Malin
Danne kom. Musikal. Restaurang. Vin med Malin och Marta. CAMDEN. Andrew, Ian.
Greenwich market. Tog baten till BigBen.

Fika med Emlie
Metra. Irina och Efe.
Clara date.
Camden market med Irene.
Avskedsfest.

Ah herregud nu kom den-lilla-sota-kinesen-som-egentligen-ar-japan och sa hej da till mig. Usch jag borjar nastan grata. Tack gode gud for Facebook! MEN VAFAN nu kom Melissa ocksa och kramade om mig. buhu. Jag hamtade ut mitt certificate nyss. Sa har skev min braiga larare:
Frida was an exellent student who worked hard and made the most of her time here at Embassy. She tested at advanded plus, meaning she has near nativ ability in the key skills of reading, writing, listening and speaking. She would be a strong candidate for the proficiency exam and would have no problem in any work-related situations that require the use of English.

NAJS?!
Detta far nog avsluta. Eller forresten jag slanger in nagra bilder. Fler kommer. Jag kommer nog inte skriva har i min lilla patetiska blogg pa ett tag nu. Det ska bli konstigt men skont att komma hem.

Puss!




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frida ge mig !

2008-11-28 @ 07:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback