Hej bloggen

Hejhejpadigminblogg

Idag ar det en seg dag, en fruktansvart seg dag. Jag har haft huvudvark sen jag borjade dricka vin igar vid nio-tiden. Fortfarande inte slappt. Och jag ar fortfarande sjuk, jag forstar inte! Jag tror jag ska ga och lagga mig lite snart i min sang, lasa min bok och sova tills middagen. Clara ar inne i stan och umgas med far sin. Det ar sjukt hur mycket man kan bli beroende av en manniska, jag kanner mig helt konstig som sitter har sjalv, utan Clara. Hon akte for nagra timmar sen och jag saknar henne. Kanns som om alla tittar konstigt pa mig. Jag klarar inte av att vara sjalv. Som tur ar sitter TT och Mark har brevid mig och haller mig lite sallskap. Fast TT flyttade nyss nagra datorer bort eftersom han inte vill att jag ska smitta honom. Cp.

Igar tog Claras snalla far som ar pa besok i London, med oss till Piccadilly teatern for att se musikalen Grease. Efterat bjod han oss pa middag, lyx. Jag och Clara akte vidare hem till Malin och drack vin. Vi drog sedan till Camden och det sog. Vet inte vad jag ska saga om kvallens slut, det ar bara sinnessjukt allting. Kan ju saga att vi kom hem 7 imorse. Och jag har Jude Laws granne efter mig. Jag akte ju hit for att traffa Jude. Men hans granne kanske far duga, hmf.

Nu ar jag sa installd pa att jag ska aka hem att jag har borjat langta hem. Jag saknar min vardag i Sverige. En annan sak jag saknar nagot fruktansvart ar sommaren, eller iaf varme. Jag hatar det har vadret, det paverkar mig sa himla mycket, jag blir verkligen deppig! Jag hoppas att jag hittar ett jobb fort nar jag kommer hem sa jag kanske har rad att aka utomlands efter nyar. Med Anna. En egyptenresa pa nytt. Det vore helt perfekt for mitt forvirrade jag.

Jag hittade foton som min syster tagit


Jag funderar pa att ga till Starbucks och kopa mig en ackligt stor och ackligt onyttig latte eller nagat. Nar jag kommer hem ska jag svalta mig sjalv, honest.

x


Kommentarer
Postat av: bettan och emelie

vi saknar dig! när kommer du hem? <3

2008-11-18 @ 16:41:40
Postat av: jerr

hej nörd!! jag har blogg, 4 besökare idag, yippi , ha! cp! va gör du ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback