Skolk

Idag skolkar jag, vilket jag och alla som kanner mig vet att jag ar mycket bra pa. Jag tycker helt enkelt om att skolka, har gjort det i hela mitt liv och tanker nog fortsatta skolka fran det mesta i livet, tills jag dor. Det ar ingen bra egenskap, det vet jag. Men jag ar sadan, jag ger upp latt. Alldeles for latt. Idag kande jag mig varre, trodde jag holl pa att bli frisk fran min forkylning, men det verkar ha vant igen. Har varit sjuk i stort sett sen jag kom hit. Vadret ar PISS. Hela min kropp ar fucked up, min hy, min vikt, mitt har. Allt suger. Och idag maste jag tvatta eftersom det mesta (vilket inte ar mycket alls) jag har med mig ar smutsigt.

I fredags festade vi pa "tigertiger" som vi hort en del om. Fint stalle men konstiga manniskor. Jag tycke mest det var gammalt folk overallt. Sen i lordags var vi och kollade pa fyrverkerier eftersom "Guy Fawks night" firades. Det var nog de finaste fyrverkerier jag sett i hela mitt liv. Pa kvallen var vi trotta och blota eftersom det regnade, sa jag och Clara bestamde oss for att sova sa vi skulle orka upp pa sondagen och turista lite i stan. Sen blev det en san dar jakla spontan grej som vanligt som vi ar sa bra pa, sa kvallen slutade med att vi festade i ett rum har pa skolan tillsammans med massa killar fran Iran och kom inte i sang forsen vid 6 sondag morgon. yay. Sondagen blev alltsa till en bakisdag istallet. 

Vadret ar som sagt var inge roligt just nu. Hemma i Sverige ar det tydligen kallt som tusan, men det ar anda battre an det har. Det blaser och sma regnar hela tiden. Jag hoppas pa sol snart! Eller iaf uppehall fran regnet. Shit nu kom min larare in i datasalen. Han springer hit titt som tatt och kopierar upp saker. Det ar ju lite jobbigt, och nyss sprang jag nastan in i honom pa vag in i affaren for att kopa choklad...

Den har veckan vet jag inte vad vi ska gora. Det ar Yulias sista vecka. Och Luis sista vecka. Sa fruktansvart trakigt nar folk aker hem. Vad jag kommer sakna dom! Inatt dromde jag att mamma hamtade mig pa Arlanda och nar jag satte mig i bilen sa kom jag pa att jag hade glomt att saga hej da till allt folk pa skolan innan jag akte. Jag grat floder och jag var blot i ansiktet nar jag vaknade. Det var inge kul.







Kommentarer
Postat av: Alfa hanne

FRIDA KOM TILLBAKA TILL SVERIGE!!!!!

2008-11-11 @ 10:37:44
Postat av: Anonym

vem fan ar Alfa Hanne liksom?! :P hahahaha

2008-11-11 @ 12:12:31
Postat av: Alfa hanne

you never know :P

2008-11-11 @ 13:15:17
Postat av: Julia

Postat av: Anonym

Hoppsan råkade skicka iväg kommentaren utan att skriva något. Jag tänkte skriva något i stil med "haha frida din skolkare" men det känns rätt fånigt nu. Puss

2008-11-12 @ 10:24:13
Postat av: Anonym

haha julia din tont

2008-11-12 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback