fix you

faaaaan jag behöver verkligen en ny säng. Jag liksom drar mig för att gå och lägga mig - då är det något som är fel, riktigt fel. Jag får ont i ryggen och huvudet av min äckel-säng och jag sover dåligt som fan. Men jag är lovad en ny, ska bara hitta "tha one" liksom. Eller jag har faktiskt redan hittat den. Jag vandrade in på IKEA och testlåg (höhö) alla sängar dom hade tills jag fann DEN, sängen med stort S. Den eller ingen! Jag bara skulle ha den! Jag skulle tammefan bo i den här sängen! MEN självklart var det den absolut dyraste dom hade. Jag visste inte ens att det fanns produkter från IKEA med så många nollor på prislappen. Men jag fann tydligen den enda produkten, såklart. Så nu kommer jag provligga hur många sängar som helst men jag kommer alltid ha min älskade IKEA-säng i huvudet, kan inte släppa dig. Faaaaaaan.

Jag hade en ganska udda lördag måste jag säga. För det första har jag fått en alldeles egen stalker (jo det är sant, lite obehagligt måste jag säga) så jag fick inte vara ifred en sekund på våran förfest. Tillslut låtsades (nåja) jag däcka på bussen in till stan så jag slapp prata. Sen försökte jag komma in på gayklubb, vilket jag inte fattade att det var, trots att det bara var killar där och trots att jag fick kindpussar och blev kallad daaaaaarling. Sen mötte jag upp Clara och då var mitt gäng plötsligt borta. Jag och Clara hängde iaf med Sven-Erik och vi avslutade kvällen på Sture och White room (HA). Sa ju att min kväll var udda!
 
Nästa vecka ska jag tävla och jag är redan sjukt nervös. Bara en liten töntig tävling i Sandviken, och jag brukar aldrig bli det minsta nervös, men just den här gången är jag det, jättemycket! Usch. Jag tror det beror på att jag ska tävla min nya häst för första gången OCH dessutom göra debut i femgång med Ábót. Usch igen på den. 

  




Får väl gå och sova i min skitsäng rå. Later!


Kommentarer
Postat av: claris

Ha, jag gillar mitt förvirrade uttryck! (som jag antagligen använde en hel del den kvällen..) Ska bli min nya pose!

Postat av: julia

Jag har också pekat ut just den dyraste sängen på ikea!



lycka till på tävlingen!

2009-08-25 @ 14:28:35
Postat av: Frida

haha eller hur! :P

tack jullan, saknar dig vart håller du hus?!

<3

2009-08-25 @ 15:29:45
URL: http://fritchi.blogg.se/
Postat av: Christoffer Lundberg

Det är klart det går bra på tävlingen Frida!! Hejja, Hejja!

2009-08-26 @ 00:14:06
URL: http://www.karlchristoffer.com
Postat av: Julia

Jag saknar dig med! Clara och jag går ut på lördag, häng med då!

2009-08-27 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback